_Wiihoo...

Hörde ni att jag fått jobb hörrni? Står här under.

I alla fall. Jag har fått mycket respons på mitt inlägg _Huuääh... här nedanför.
Kul tycker jag. Ingalunda tycker ni. Men just såna kommentarer jag fått från folk
gör att man vill skriva mer mer mer.

Just nu är det ett program som heter Entertainment NOW på 5an.
Jag har aldrig riktigt förstått denna hysteri om kändisar. Eller den amerikanska
hysterin för att BLI en kändis. Att vara med 1 sekund på TV är något de kan leva
på resten av livet. Inte ekonomiskt, men i nöjdhet.

Nu har den hysterin, i a f i Sverige gått över till bloggar. Alla vill bli nästa Schulman,
nästa Blondinbella, nästa Kenza, och fan så alla försöker. Folk nöjer sig inte med
30-40 läsare utan ska ha hundratusentals. Fast om man tänker efter. Om ens 30
personer läser det man skriver så har man ju något intressant i det man skriver.

Jag tror inte att skillnaden på att ha 30 läsare och 3000 läsare ligger i det man skriver.
Jag tror det ligger i hur man marknadsför sin blogg och hur mycket man kommenterar
andras bloggar och gör folk uppmärksamma på att "HEJ HEJ HÄR SKRIVER JAG
PRECIS SAMMA SAK SOM ALLA ANDRA" och så får man en till unik träff.

Folk drivs framåt av unika besökar-antalet. Jag drivs av att jag älskar att skriva.
När jag väl börjar så skriver jag ungefär lika fort som jag tänker typ. Whips så har jag
skrivit hur mycket som helst men det känns som ingenting. Sjukt kul.

Men nu måste jag sluta innan ni slutar.

Vinkvink.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej! kul att du tittade in...du skriver bra, kul o läsa :P
nej alltså vårt krogbesök var ingen film, det var ett krogbesök =o) dock fick man tygla sig och låta det bli endast ett par glas vin, just för att det ju kan vara till fördel att komma ihåg nåt :P

2008-03-28 @ 20:02:38
URL: http://matildaine.blogg.se
Postat av: timmy

skriv nästa inlägg någon gång så man har något nytt att hånskratta åt

2008-04-01 @ 16:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0