_Tönsberg...

Har nu varit ute och gått en promenad i Tönsberg med min vapendragare Patrik.
Fy fan vilken underbar stad, var mitt första intryck. En riktig fin hamnstad med
massor av uteserveringar längs vattnet och en massa fina butiker.

Imorn ska jag ut och gå en längre promenad i ljusare miljö och med kameran.
Tog en massa bilder idag på resan som snart ska upp också. Men blir nog senare
ikväll för först ska vi ut och köpa mat och snask. Gott gott.

Förresten, norrmännen förstår allt jag säger, men jag förstår inte ett ord av va
de säger. De har ju SVT som standardkanaler och har haft jämt så det är inte
så konstigt. Jag måste börja glo mer på NRK tror jag.

Redan har jag träffat en ny dude som säkerligen kommer ingå i vänskapskretsen
jag vill bygga här ihop med Pat. Han går under det stekiga namnet Rune!
Killen är från nordnorge så även Patrik som varit här ett bra tag fattar inte ens
varannat ord av vad killen säger. Men han verkar ha överseende med det och
bara ler. Och då ler man tillbaka och säger. "Jaaa?" Funkar alltid.

Nä, nu har jag inte ätit sen igår kväll. Så nu blir det MOFF MOFF!

Tjooo.

Kommentarer
Postat av: jonna

okej. nu måste vi reda ut lite. "kolla MER på NRK"? har du någonsin kollat?

eller ja. det var väl mest det jag ville reda ut! hoppas det är bra annars! moffa dig tjock!

2008-03-12 @ 22:22:23
URL: http://jonnan.blogg.se
Postat av: jonna

nej, jag kom på det andra jag ville reda ut. var är den extremt snygga headern jag gjorde åt dig!? otacksamma jävel. du bör köpa något fint tills du kommer hem nästa gång!

2008-03-12 @ 22:23:18
URL: http://jonnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0