_THIS JUST IN...

Kärleksbekymmer har vi alla haft. Och jag säger ofta till den manliga
sektionen av min vänskapskrets att jag är lite av ett Orakel på ämnet.
Säger väl det även till den kvinnliga delen men ikväll gällde det en
nära killkompis bekymmer...

Och nu har jag ett erkännande att göra. Alla mina smarta råd och
funderingar kommer från en stab under mig. Mina änglar, kallade...

Gabriella "Gabbie" Glimskog och Hedi "Heady" Madani...

Detta är era femton minuter av kändisskap... Use it wisely...

Själv ska jag börja packa nu. Ska ju för fan till Norge om några timmar.


Kommentarer
Postat av: gabbie

Jag känner mig så speciell nu! Tack ;)

2008-03-12 @ 01:19:12
URL: http://glimskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0