_Soooool och lite vår...

Underbart väder ute idag. Men ändå ligger jag här. Till mitt försvar kan jag
tillägga att jag håller på att fylla min mp3 så jag kan glida runt i solen hela
dagen och lyssna på chill music... It's gonna be niiiiice!

Killarna från Hudik vi träffade igår var ett skönt gäng. Det var en kille från
Hudik som drog hit för 5 år sen. Nu är det gänget typ 30 stycken. Haha. Undrar
om det blir så för mig och Pat också? Vem är näste person att dyka upp?

Träffade iofs en Snäs-profil igår. Nämner inga namn. Men hon var sådär full
som bara en Europa-elev kan vara. TUNG reunion...

"Jag käänner igäään däääj" sa hon på ett väldigt belevat sätt.
"Ja, sa jag, det beror på att du känner mig" och så skratta jag lite.
"AAAAAAH" sa hon och stappla vidare...

Vi får nog ta "Hej hej, hur är läget?"-konversen senare...

Nä, sol nu! Mer blogg senare. Sjukt många som läser nu.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha! Ja det här var kanonbra!
Kram

2008-03-15 @ 15:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0