_Smartare än Schulman...

Tja!

Surfade runt lite och hittade ett gammalt inlägg skrivet av Schulman.
Han var stolt över sitt resultat på Illustrerad Vetenskaps IQ-test.
Han fick 125 vilket är väldigt bra... Så jag klicka in mig där och tänkte
kolla om jag hade något att komma med. Jag brukar få höga resultat.

Trött som jag är och bakis så slamra jag ihop detta resultat. Se bild...

image102

LÄNK TILL TESTET!!!


Alex är smartare än 95% av populationen. Jag är smartare än honom och 98% av er. Haha!
Hur ska jag nu på smartast sett förvalta denna vetskap om att jag är såhär smart? Sover på saken.

Kommentarer
Postat av: Titti

Haha, vad kul! Jag ska göra testet ;) Haft en bra påsk? :)

2008-03-23 @ 23:35:58
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Tim

Troligt!

2008-03-26 @ 20:47:35
Postat av: Fransesco Flachi

Du kan ju börja med att gå med i Mensa, du har 2 till godo..

2008-04-02 @ 03:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0