_Skönt inlägg...

Bra inlägg här innan. Haha. Mamma ringde mig i morse och sa att
enda sättet att hålla koll på mig är genom att läsa min blogg. Jag fatta
ingenting och så kollade jag bloggen och JAHA!? hehehe. Där hade
jag visst skrivit. Men men.

Nu är jag nykter. Första festandet i Norge igår och jag var lyrisk.
Som jag skrev i fylleinlägget så var vi på förfest hos massa tjejer. Sjukt.

Såhär gick det till.
Jag och Patrik satt i hans lägenhet och softa. Jag ville att han skulle
använda sina kontakter och styra förfest. Men han påstod att han inte
hade några som ville ut. Rätt som det är så skriver en tjejbekant till
honom på msn att det finns en förfest med lite tjejer som satt ett högt
pris på "Svenskarna i stan". De var tydligen lite sugna på vår närvaro
så vi packa ihop och gick. Allt vi fick var ett nummer och en adress.
Ingen av oss kände någon av tjejerna vi skulle möta senare.

Väl framme på Svaleveien så visade det sig att den lilla förfesten med
typ 5-6 tjejer, som vi trodde, i själva verket var en stor förfest med
20-25 supersöta trevliga norskor och en bög. Tönsbergs svar på
Paris Hilton, kallade han sig själv. STEINGALEN skrek han typ
200 ggr under kvällen. Och vifta och såg ut ungefär som en ung
Steffo Törnqvist. Hehe.

Vi blev iaf varmt mottagna av dessa tjejer och genast blev det snack
om Sverige, Sthlm, Stureplan, svenskar, språket m.m. m.m.

Sen fick vi i uppgift att styra upp ett pars 1-årsdag som skulle firas
med helkväll i Sthlm. Mat på Teatergrillen, sen drinkar på Riche för
att sen dansa arslet av sig på Laroy. De var 19 så valet var inte så
stort och Sture skulle de prompt till. Så. Hehe.

Så kvällen var över förväntan lyckad.

Idag har jag varit nere på Peak och hälsat på och sen fikat med
Tor som är ägare och chef. Vi fika i 45-50 min och snacka om allt
mellan himmel och jord. Och sen lite CV-frågor och intervju på 5 min.
Kändes som att vi kom skitbra överens och Philip som redan jobbar
på Peak är en riktigt schysst kille som verkar vara väldigt lik mig på
många sätt. Så på onsdag får jag ett samtal. Hoppas det är positivt.

Nu ska jag ner till Bogart och trakassera Patrik tills han slutar. Då ska
han få bjuda mig på middag. För jag bjöd igår.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0