_Re-decorating...

Medan jag ligger och kollar på Gordon's Kitchen Nightmares så håller min
undersåte på att designa om min blogg. Jag har bestämt en design och har
nu sagt åt henne pronto att göra klart den... Tjopp tjopp klapp klapp med
händerna sen satte hon igång... Min lilla söta syster. Hon vet att ta order hon.

Lockade med lite godis gjorde jag. Och så sa jag att Håkan H var på TV och
då blev hon glad. Så nu sitter och hon och copy pastear för att få ihop min
blogg!

Titta tillbaks om några minuter så ska ni få se vad hon uträttat. Och med headern
jag gjorde kommer det nog bli jävligt soft. Hej på er!

// Jspr.

Kommentarer
Postat av: jonna

tyvärr spelar det ju ingen roll om jag får mer godis av dig eftersom jag ENDAST får äta på påskafton och då kommer jag äta så jag spyr iaf! ;D men det här blev väl fint, ers höghet?

2008-03-20 @ 22:32:06
URL: http://jonnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0