_Pust...

Inte en enda jävla gunga finns det i denna stad. Så med andra ord har jag
äntligen funnit något negativt som gör denna stad lite mänskligt härlig...

Patrik fick nämligen för sig att vi skulle gå ut och hitta gungor och lyssna på
musik i mina pocket-högtalare till w910n... Men efter vandring genom hela
stan, genom villaförorter, genom skog, över fotbollsplaner och genom tunnlar
kunde vi konstatera att här finns fan inte en enda gungställning...

Vi gick nog minst 8-9 km ikväll. Vi gick runt 00 och kom hem nu 02.05...
Sjukt skönt väder och vi hade hela tiden pocket-högtalarna som spelade skön
akustisk musik... Patrik gissar på att vi gick runt 1,1 mil och det kan jag väl
skriva under på för det låter soft...

Jag fick en del balla bilder under promenaden som jag ska lägga upp imorgon
när jag har tråkigt när Patrik jobbar... Men nu ska vi kolla på film och sen sova.

Ska även försöka filma lite till resereportaget imorn. Kan bli soft.

Hörs hörrni!!!
Nu blir det Thank You for Smoking och te...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0