_Nox...

Ikväll har varit en välbehövlig nice kväll.

Åkte in till centrum och mötte där upp Tina. Vi gick en sväng på NK. Jag behövde lite
manchettknappar och en ny rakhyvel... Efter att vi fixat mina atteraljer så tog vi en taxi
och plocka upp Köhler på Styrman... Sen sa vi åt chaffisen att köra oss till Nox...

Väl på Nox beställde vi in öl och vin och satt och snacka ett bra tag. Senare blev det även
en ryggbiff med chevregratäng. Riktigt gott. Nox är ett riktigt schysst ställe med bra priser.
Ikväll var det lite lite folk men det började droppa in lagom till vi gick runt 21...

Nu sitter jag hemma och är förväntansfull inför imorgon!
Imorgon är en väldigt väldigt väldigt viktig dag för mig. Mer om det imorn!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0