_Min baby är igång...

ÄNTLIGEN...

5 minuter tog det. Eller om man räknar ihop samtal till tre olika kundtjänster,
bilfärd och fixning så tog det väl 2 timmar men ändå. NU är i a f min dator,
min MacBook, åter på benen. Batteriet är utbytt, KOSTA GRATIS, och den
fungerar nu PRECIS som den ska... Jag är överlycklig. Dem erbjöd mig även
att få byta ut plattan runt tangentbordet. Den har spruckit och det var tydligen
ett vanligt fel som var gratis att åtgärda på garantin. Jag som trodde att jag
hade haft sönder skiten på nå sätt. Men tydligen så var det inte jag... Hehe.

Imorn flyger jag ner till Malmö för att jobba med min recruit Magno... Ska bli
väldigt kul att se om det finns något att lära honom eller om han redan är
fullärd... Nu kör vi... Så det ryker. In i kakle bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0