_Lunar...

Haha. Jag loggade just in på min gamla lunarstorm. Vet inte
varför jag har kvar den men det gör ju ingen skada att ha den
liggandes latent... Så den får va kvar. Jag kollade faktiskt upp
lite inloggningshistorik på lite vänner och döm om min förvåning
när jag ser att de faktiskt loggar in rätt frekvent fortfarande. Sopor.

Men men.

Jag hittade även en jäkla massa roliga bilder. Denna jag lagt upp
var min favoritbild och OJ så snygg jag tyckte jag var i min KSSS.
På den tiden var jag nästan ensam med den. I alla fall i Snäs. Men
nuförtiden tror ju folk att det är ett märke och glömmer att det faktiskt
är en seglarklubb man sponsrar genom att köpa tröjan. Borde gå
jävligt bra ekonomiskt för de!? Haha.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, lunar. Har suttit här och skrattat! Hm, det visste jag inte heller (det där med tröjorna).

2008-03-11 @ 23:02:22
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0