_Kundserviceproffs...

Jag har blivit lite av ett proffs på att ringa kundservice hos olika bolag.
Idag har jag ringt tre olika ställen och lyckats förlänga garantier och lyckats
få gratis grejer. Min dator, ja den jag skriver från nu, har gått sönder så till
vida att jag inte kan använda den utan strömkabel. Eftersom det är en bärbar
liten MacBook så är det ett rätt stort problem. Datorn är inte spec mobil längre.
Jag fick i a f en adress dit jag kan åka för att få ett nytt gratis batteri. Så om ett
par minuter sätter jag mig i bilen och styr mot LAN-MASTER... Världens trevligast
tjej svarade i deras telefon. Ska bli spännande att träffa henne...

Nu ska jag bara lägga in lite musik i min sprojlans w910 så jag kan spela i bilen!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0