_KeNoA???...

Jag skriver, alltså finns jag. Jag finns, därför skriver jag...

Är på flummigt humör. Just nu försöker jag få kontakt med Köhler för
jag är sinnessjukt sugen på en fet kebab på just Kebaben... Var sjukligt
längesedan och hemma serveras nå jävla hokuspokus. Heter typ Kenoa.
Stavades med massa Q och U och I på nå outläsligt sätt men uttalades
KENOA så då stavar jag det så. Konstigt såg det ut i a f. Sen pesto och
lax på det. Och saaaaallaaaaaad i massor.

Anledningen:

Min syster och mor har ÅTERIGEN ingått någon sorts "Vi ska gå ner i vikt
hand i hand.. Och vi tar Far och Son med oss i vår kamp mot kg:na!" -pakt.

Thomas i detta fallet är min far som är på väg hem, olyckligt ovetande om att
han ska äta en produkt som är totalt outtalbar... Och ser ut som bulgur typ.

KÖHLER SVARA FÖR HELVETTE!!! Jag fixa inte en ny telefon till dig för att du
skulle kunna bli OKONTAKTBAR!!!

Nu skriker mamma att det är mat... Balle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0