_Jahaoopp...

Så var man i Skåne för typ första gången i ens arma liv... =)
Har väl inte fått ett jättebra intryck förutom att det kändes som
första riktiga vårdagen i morse. Jag anlände med tåg 1240.
Tåg kan vara skönt ibland när man har dator och internet. Men
det var varmt PLUS att jag satt i djurvagn (tack kompsiar på
kontoret) så två snubbar bredvid mig hade två jobbiga hundar.
VAR. Så det blev lite jobbigt.

Efter en god baguette med fetaostkräm och soltorkade
körrebärretorremarre på så var jag framme...

Efter lite smör och fix och trix har jag nu fått veta att jag ska
åka hem redan imorgon igen för att vara ledig till lördag.
Och eftersom jag är en förhandlare av rang så lyckades jag
fixa så jag får FLYGA hem... Så underbart skönt! Kruxet är
bara det att jag har 10 min på mig från flyget till Arlanda Xpress
tåget. Annars kommer jag inte hem! Hahaha. Men det ordnar sig!

Nån som har sovplats i Sthlm annars!? =)
Gärna någon med skön säng. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0