_HTML...

Sådär. Nu har jag gjort det bästa av situationen med designen på min blogg.
Man brukar säga att det är innehållet som räknas, både hos människor och
annat, men fan, man vill ju ha det rätt och riktigt...

Det enda jag kommer ihåg av html-koder från min tid som ung hemsideskapare
är typ radbrytning och koder för länkning och att lägga in bild... Märks det eller?

Nu har jag i alla fall äntligen fått en lite prydligare look... Men ska be syster,
som faktiskt är grym, att hjälpa mig mer sen... Men hon är ju så duktig så hon
sover vid detta laget...

Jag ska nog också sova snart. Jag och Patrik ska ut och gå innan han börjar
jobba imorn... Kan bli soft. Sen att han börjar 12 gör ju saken softare... Haha.

Godnatt alla.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Natti natt! :)

2008-03-17 @ 23:54:14
URL: http://rebeccaasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0