_Hem...

Nu lämnar jag sol och vår för kallt och snö i och med att jag åker hem ikväll!
Jag och Patrik ska hem och fira påsk med våra respektive familjer. Det ser jag
fram emot. Äta gott, vara på landet, träffa släkt m.m.

Men what's up med SNÖN!? Nu ska det iofs bli kallt här med men ingen snö...
I förrgår satt jag i tröja och jeans ute och sola med en kopp kaffe i hamnen...
Sen åker man hem till Sverige och måste plocka fram vinterjackan igen!?
Nä du. Då fryser jag hellre. Eller stannar inne. Jag går inte med på vinter. Icke!

Nu ska jag packa klart och få upp Patrik ur sängen. Han har tagit en power-nap.
Dock till högt pumpande house-musik så jag förstår inte riktigt meningen men...

Nästa gång vi hörs är jag hemma i Sverige... Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0