_Greetings from Norway...

Idag har varit en produktiv dag. Varit på intervju för Peak. Sen
var jag och Patrik ute och käka middag. Min mat för kvällen var
kylling og feta med tzatsiki. Såg ut såhär...


image77

Det var mycket mycket mycket gott. Och mättande...

Efter detta gick vi hem med en chipspåse och två flaskor cola och kolla på Så ska det låta
innan Patrik somna och jag fixa lite med datorn. Helt plötsligt vaknar Patrik och tycker att vi
ska gå ut. Jaha!? sa jag... Trodde han snacka i sömnen eller skoja eller något... Men nej nej.

Två min senare hade han gjort sig i ordning och tjata på mig. Jag låg för tillfället i kalsonger
under täcket. Så jag ställde mig upp. Drog på mig ett par röda jeans, en blå skjorta och en
jacka sen drog vi ut... Och oj så skoj det blev. Väl framme på Esmeralda, ett av typ förtton ställen
nere i hamnen så träffa vi tre svenskar. Riktigt sköna killar. Så helt plötsligt sätter det sig en
sjukt snygg tjej bredvid mig som jag flörtat lite med på håll. Vi börjar småprata lite och när
vi kom in på ämnet att jag söker jobb så visade det sig så väl att hon var före detta butikschef
på JC i stan och direkt ville hon ha mitt nummer och erbjöd sig att fixa jobb åt mig. Jaha!? sa jag
för andra gången ikväll. Upp tog hon en iPhone och in i den föll mitt nummer. Så nu får vi se
vad hon lyckas med. Calle, en av svenskarna, berätta även att Gant söker folk så dit ska jag
med mitt nya fina CV imorn... Denna stad är full av mulligheter = möjligheter...

Nu avslutar jag med en bild från ikväll... You gotta LOVE Norway och allt Norge bjuder på!!!

image78

Det går bra nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0