_fylleblogg fylleblogg fyllebloooooog...

Oj oj oj. utelivet i Tönsberg är kuuuuuul. Man har att välj mellan 89:ställe
eller älrde:ställe... Jag är väldigt onykter nu men det är skoj. Jag tycker
om onykter. Kollar på Discovery-channel. Imorn ska jag tiill Tor på
Peak och snacka skit. Han tyckte jag var skoj så han ville h a dit mig att
snacka lite skit över en kaffe. Haha. Vi får se hur det går me jobb.
Hoppas hoppas --- Nu ska jag sova så jag är utvilad till min intervju/
skitsnacks-stund...

Hej hej från full Jeppe. Tjooooooooo.

Ps. Norska tjejer är SJUUUUKT snygga. Var just på förfest med 25 st
sjukt snygga tjejer. Och så jag och Patrik. Livet är ej rättvist. Å vår fördel.





HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0