_Finansiell Kommunikatör...

Sa upp mig från Telenor för fjorton dagar sen. Provade sedan lyckan i Norge.
Kom hem efter en vecka där och kände bara att fan va skönt Sthlm är. Så jag
sökte lite jobb.

Jag sökte bl.a. ett jobb som Finansiell Kommunikatör på Nordisk Premieförvaltning. (NP)
Ett par timmar senare ringde de och var intresserade så vi boka intervju. Nu ganska
exakt ett dygn efter intervjun ringde VDn för NP och sa att de hade blivit väldigt imponerade
och ville att jag ska börja jobba för de. Så på tisdag börjar min utbildning...

Som ni nog förstår är jag i ett lyckorus just nu. Funderar på att köpa något som belöning
till mig själv. Antingen ett par ruggigt schyssta Paul Smith skor... Ser ut såhär:



Antingen de orange på bilden eller samma modell fast i marinblått. Men
jag vill nog vara liiiiite wild and crazy. Så orange i s f...

Annars funderar jag på ett par chinos. Beige lr blå är frågan dock...

Äh. Drar in till stan nu för att hälsa på P på NK och så får vi se vad hon tycker!

Jag är i alla fall inte arbetslös längre. Skönt. Var det bara i två veckor
iofs. Man läser inte alltför sällan i tidningarna om folk som varit arbetslösa
i år och dar. Jag borde vara beviset på att det går om man vill och kämpar.

Nä, nu ska jag smiska upp Olle i brygga och sen gå till bussen!

VinkVink...

Kommentarer
Postat av: Larsa

Jag skulle lätt ta de gröna!

2008-03-28 @ 15:26:56
URL: http://larsfredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0