_Ett par solbrillor från Norge...

Nu sitter jag på tåget. Igen. Här följer åka tåg-bild som jag alltid bjuder på
när jag sitter uttråkad på tåget. Idag är jag klädd i prasslig svart jacka, grå
v-ringad tröja och en ralph-skjorta. Oscar J-halsduken är min trotjänare
trötta dagar då man inte orkar hålla huvudet uppe. Men nu är det slut på
modebloggandet. Haha. Här kommmer bild.

image68


Så. Nog om det.

Nu är jag alltså på väg till Norge. Ska bara stanna lite snabbt i Sthlm och köpa solbrillor.

Neste gang jej skriver er jej i Nörge... Typ.

Kommentarer
Postat av: jonna

lycka till att förstå vad norrbaggarna säger!

2008-03-12 @ 22:24:50
URL: http://jonnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0