_En sann norgehistoria...

I går började min resa till Norge med lite gång...

image69

Den här killen älskade nog inte sitt jobb. Han kasta upp alla väskor väldigt oförsiktigt.

image70

Det är alltid blå himmel ovan molnen. Mycket skönt med lite sol.

image71

Det var inte bara jag som skulle till Norge.

image72

För er som glömt hur jag ser ut. Hej hej!

image73

Patrik - anledningen till att jag nu är i Norge. Här på sitt jobb på Bogart. En riktigt nice
klädbutik med kläder bara för män. Nice.

image74

Jag var jättehungrig efter min resa och Patrik var väldigt hungrig efter lång arbetsdag. Så vi
tänkte att lite kött, lite potatis och MYCKET bea går nog ner?

image75


Nu ska jag ut och dela ut CVn och fota lite. Ses snart! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: gab the fab

grymma bilder :) rooooooligt i norge. jag ska friteeeeer mor din

2008-03-13 @ 21:30:15
URL: http://glimskog.blogg.se
Postat av: www.jensn.blogg.se

hoppas de går skit! ses på xpress till sommaren!

2008-03-13 @ 23:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0