_117...

Inlägg nr 117. Det ska vi fira. Men med vad? Jag sitter nu och väntar på att
Patrik ska tagga till så vi kan gå och handla mat. Han muttrar till och säger:

"Somliga har jobbat idag..."

Jag säger:

"Jaha, jag har städat, plockat och fixat hemma..."

Slutsats:

Jag är fan kvinnan i detta förhållande...
Fast Patrik har ju iofs skyltat ut med att han är receiver så vettefan hur detta går?
Patrik råkade nämna det i förbifarten för Tor och Philip på Peak... Han var nöjd.
Han skulle säga att jag var det men råka säga att han själv var det... Hahahaha...
Så kan det gå...

Så, det var inlägg 117. Ännu ett meningslöst inlägg om inget viktigt. Som ändå
gör att man har något att läsa och på så vis även något att göra i 2-3 minuter...
Så man slipper vara sådär äckligt rastlös... Varsågod!

Inlägg 118 kommer innehålla ett filmklipp tror jag... Om Tönsberg... Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0