_Utbildning...

Var idag på utbildning på Telenor. 10-17 höll vi på sen 17-19 käkade
vi middag på en restaurang som heter Helenes Krog. Skitgod mat och
man fick så jävla mkt så man orkade knappt hälften. Hehe. Gott gott.

Utbildningen var oerhört intressant. Man lyssnar gärna extra noga när
man vet att allt man tar in kan hjälpa en att tjäna grova pengar...

Gick sen runt lite random på kontoret själv och hälsade på massa roliga
söta människor. Många söta tjejer. Hehe. Märks att alla jobbat som säljare
för alla är supertrevliga, utåtriktade och rätt snygga också faktiskt.

Sen letade jag upp Chrille som nu är min Teamleader (TL i fortsättningen).
Snackade lite skit och om utbildningen och sådär innan jag tog reda på
när han vill att jag börjar jobba. På tisdag åker jag till GBG för att jobba i den
regionen hela nästa vecka. Är ledig torsdag dock och får då göra vad jag vill.
Kan bli soft att glida runt i Götet. Var längesen sist. Ska jobba med Robin
den helgen också och det kommer bli grymt.

Chrille var väldigt angelägen om att få ut mig att börja jobba. Verkar som att
han tror väldigt mycket på mig. Han vill få upp statistiken för sitt team eftersom
det är mkt prestige mellan de olika ledarna vems team som presterar bäst.
Jag har lovat att göra mitt bästa och lite till och som det känns nu så kommer
jag jobba arslet av mig för det lönar sig fan.

"Den som pratar med flest, säljer mest!"


Nu ska jag gosa kudde. Ska upp 630 för utbildningen börjar 830 och eftersom
jag tackade nej till hotell så måste jag åka från Snäs. Såhär i efterhand kändes
det dumt men va fan. Jag kan ändå sova längre än dem andra. Jag åker ju bil
med chaufför så. Och jag sover bra i bil! =) Haha. Har vanan inne!

God natt kära läsare. Ni är ett par stycken nu. Kul. Roligare blir det när jag kan
skriva om alla äventyr jag ska på. Kommer inom ett par månader nog ha sett
de flesta större hålor i detta avlånga falukorvs-land!!

Mors.

Kommentarer
Postat av: Malin

du har helt rätt och jag har helt fel :) jag är för otekniskt lagd helt enkelt! haha! blev lite fundersam när du skrivit massor innan o sen helt la av när jag hittade dig :P men pluset med det är ju att jag fick massor att läsa nu, när jag sparat på inläggen! hehe! allt är fint med mig! själv? kram

2008-01-11 @ 00:23:18
URL: http://retzina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0