_The list...

Shoppade idag.
Kom ganska precis hem.
Har bara hunnit käka fullkornspasta med pest och lax.

I Sthlm shoppade jag bara mellan 17-18... Cruisa mellan
alla reakåta människor och fick med mig sjukt cleana grejer.

Listan:

Filippa K-jeans av väldigt speciell modell. Hitta ingen bild!
Grå V-ringad tröja, två vita v-ringade tshirts från H&M...
Tre par flummiga strumpor varav ett par rosa från TOPMAN!
Ett par bruna fina snörskor i gammaldags modell! Cleana. Har svarta också!
Ett brunt moccaskärp som matchar skorna från Massimo Dutti...

Allt det på en timme. Jag är nöjd. Sjukt nöjd. Är nu snart redo för nya jobbet!
Bara klippningen imorgon bitti kvar... Jag tänkte mig något i stil med:

Hitta ingen bild. Hahaha.

Nu ska jag med Stina till Hampus och Emil för att se på deras nya fräscha
lya. I höghusen. Inte Strängnäs fetaste område direkt men bättre än Björsund
när det gäller tillgänglighet. Hehe! Tjoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0