_Telenor Xpress...

Var idag på en lång men mycket trevlig intervjusession på Telenor
på Katarinavägen i Sthlm. Bland de snyggaste kontor jag varit på och
jag har inte varit på många. =)

Jag blev totalt intervjuad av 5 personer vid tre tillfällen. Hur då? tänker ni.
Jo, säger jag, jag blev först intervjuad av Josefin och Krille (Krille är för
övrigt Robins teamleader. Robin var den snälla kompisen som headhunta
mig till företaget.) sen blev jag intervjuad av Nicklas och sist blev jag intervjuad
av Yanis och Micke. Alla ställde olika sorters frågor och i olika tempon.
Jag anser själv att jag skötte mig kanon. Men jag är lite partisk.
Känns i a f som att jag har god chans att inom snar framtid vara anställd på
världens femte största teleoperatörs dotterbolag. =)

I övrigt tänker jag spendera kvällen hemma och kolla på På Spåret.
Filip och Fredrik gör entré och det kan nog bara bli kul.

Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: jonna

i övrigt tror jag att syskonen jernberg har åldrats i tid.

2008-01-04 @ 18:57:53
URL: http://jonnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0