_T minus 8h...

Och jag har inte somnat än. Utbildningen är det alltså jag räknar
ner till typ. Börjar 10. Åker härifrån 7. Kommer få nån timme att
slå ihjäl i stan men bankärende är ett måste så blir nog bra.

Kom ganska nyss till Snäs från Värmdö. Där har jag spenderat
kvällen med Charlotte och två pizzor. Det var super...

Klippte mig idag också. Ska väl försöka få upp en bild på
underverket men orkar inte nu. Rummet snurrar seriöst för att
jag är så trött. Tror fan att jag svimmar när som helst... Sjukt läskigt.

Jag är i a f TOKNÖJD med klippningen. An gjorde ett grymt jobb
med saxen. Lät "lockarna" droppa till backen.

Nä, ska göra sovning nu. Imorn kommer jag förhoppningsvis ha
en bajsnajs dag. Allt talar för det.

Enligt schemat jag inte fått så är jag i a f fredag i Borås med Robin,
lördag ledig i Göteborg och sen söndag i Vänersborg återigen med Robin!
Förhoppningsvis kommer jag vara så mkt med Robin att folk kallar
mig Batman. Lr Läderlappen. Vilket som. Tufft satan.

Godnatt! Lr ja, vad som nu återstår av den... Baah!
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0