_Slacker...

Idag är slackerdag numero uno. Har jobbat hela veckan plus att jag
igår var på en mentalt krävande intervjusession. Shit va mycket frågor.
En intervju om rent praktiska saker och två för att visa hur man var som
säljare och person. En intervju i normalt tempo, en i kompis-snacks-stil
och en i stil med 50-talets tyska Stasi-förhör. Typ så-många-stressande-
frågor-som-bara-går-på-fem-min för att se hur man stod sig i stress och
i konversation med mycket frågor. Jag svarade på rätt bra sätt tycker jag
själv. Fick ner tempot med bra svar. Men kul var det. Älskar sånt där.

Det är nu inte bara så att jag vill ha jobbet utan det har blivit en tävling
med mig själv om att få det. Får jag det så innebär det att jag gjorde en
grym intervju och JAG VANN! liksom... Haha.

Fler och fler läser min blogg. Förstår fan inte varför. Haha.
Bloggen började som ett ställe för mig att skriva massa skit så jag hade
något att göra på ledig tid ist för att vara på facebook och för att slippa
träffa kompisar. (det sista var ett skämt. inte det första) men nu har jag
börjat skriva rätt mkt och igår hade jag över 100 unika träffar. Ballt.
Idag är det mindre dock så de 100 som gick in igår tänkte väl: NO THX.
och drog. Men men ... Man blir ingen Katrin Schulman på två veckor.
Tar åtminstone tre-fyra. Så håll i er och stay tuned. Snart är det jag som
har blogg i metro, aftonbladet eller på stureplan.se... OR NOT!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0