_Simultanförmåga - inte bara för damer...

Här sitter jag och spelar Betapet med Johanna, kollar på "Man of the House" utan
ljud för jag vill lyssna på musik från datorn. Och som grädde på moset så smsas
det från höger och vänster. Senast från Tina. Hej Tina! Tack Tina!

Så att kvinnor skulle vara bättre än män på simultanbiten är bull... Fast i o f s har
jag ibland väldigt svårt för att prata med folk om jag kollar på teve. Men det är ju
som så att när man kollar på teve så är man hypnotiserad. På riktigt. Därför man
skrattar och gråter och så för man är helt inne i teven. Det har Praesto sagt,
hypnotisören i EKG på femman som även faktiskt hypnotiserat min egen far.

Jag orkade inte läsa tidningen idag men far var snäll att sammanfatta. Det roligaste
idag var tydligen en grej om kompetens. Jag ska försöka sortera!

Telefonen ringer...
En man svarar...
"Okej... Hmm... Aha... Okej... Mmm... Du ringer alltså för att ge mig ett erbjudande om
att bli rik och berömd... Och du jobbar som telefonförsäljare?"

Imorn är det upp i ottan igen för att jobba på UC. Förhoppningsvis inte så lång tid
kvar där. Men man vet aldrig. Jag hoppas Telenor gör som de gjorde när Robin
sökte jobb där. Han var på intervju, sen sa dem att de skulle ringa veckan därpå
med besked, precis som de sa till mig. Dem ringde honom redan på måndagen
och gav honom jobbet... Det vore nice att få veta redan imorn. Är sjukt taggad.
Får jag det inte så är det ju fortf ok eftersom jag har ett helt ok jobb... Jag sitter
inte precis i skiten...

På lördag drar far till världens exklusivaste sandlåda. Dubai. Jag är avis nå så
jävulskt men jag har skrivit en lista på grejer han ska köpa med sig hem så! =)

Nu blire sängen. Ska upp 630. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0