_New jeans, shirts and a haircut. Up Next on Jesper's blog!...

Ska smita från jobbet när som helst. När Thomas (min "tror han är chef"-kille som
kallar mig slaven) inte märker... Jag ska in och köpa lite nya jeans, skor och tshirts
tror jag innan jag börjar på Telenor på torsdag. Sen imorgon kl 815 ska jag klippa
mig hos Ann. Kortare frisör har jag aldrig haft. hon är söt. Stolen på lägsta nivå sen
ber hon mig hasa ner på stolen så hon når hela tiden! Hahaha. Siktar på snygg
modern sidbens-frisyr. Som jag har fast urklippt och kortaaaare!!!

På torsd börjar kursen med heldags äventyr med avslutande middag på kvällen!
Jag fick bo på hotell om jag ville men kändes skönare att åka hem. Kändes lite
onödigt att bo på hotell i sin egen stad! Haha. Men men!

Nu ska jag göra liiiiite jobb till sen är jag OUT OF HERE!!!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0