_Myspace...

Jag har börjat digga MySpace igen... Höll på med det som en tooook
förut och fattade inte hur man inte kunde ha det. Sen kom Facebook.
Åh va jag haaatade Facebook för ganska precis ett år sedan. Ingen
hade det, det var konstigt, oerhört komplicerat jämfört med MySpace
och så är det ju med allt när man precis börjar egentligen...

Men nu är jag inte direkt novis på Facebook-området och börjar tröttna
på att i pauserna mellan petningar och meddelanden så finns det fan
ingenting att göra. Förutom att klicka med musen så en liten jetpack-
bestyckad idiot flyger igenom en grotta och aktar sig för block som
är ivägen... Skoj.

Myspace har all världens musik, osignad, indie och stora skivbolags-
artister... Så just nu har jag MySpace uppe och lyssnar på musik och
Facebook uppe för att jag just mailade Olle där om Midsommar...

Tack och lov för multipla tabbar i Firefox...

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0