_"Han är hos Mormor nu"...

I Augusti 2006 natten till en vanlig onsdag, klockan två, somna min Mormor
in i den slutliga sömnen... I natt, natten till en annan helt vanlig onsdag,
också klockan två, tog min kära Morfar samma tåg upp till platsen ovan jord...

Min morfar föddes samma år som Titanic gjorde sin berömda katastrof till jungfruresa.
Han hann uppleva två världskrig. Han har hunnit uppleva mer än någon annan
jag känner... Han lämnar oss i stor sorg men även lättnad. Han somnade in
lugnt och stilla utan problem på Mälardalens sjukhus i sällskap av Mamma och
hennes yngsta syster. Bättre kunde det knappt blivit...

Ha de bra, Morfar!
Vi ses!

Hälsa Mormor!

Kommentarer
Postat av: jonna

säg till om du vill att jag ska kirra en snygg sida åt dig! din är nämligen booooooooooooring... även om min förtillfället inte är höläriös heller. CIAO!

2008-02-02 @ 00:29:15
URL: http://jonnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0