_Dagens tips till uttråkade själar...

Titta på denna skidfilm gjord av Fred Arne Wergeland för Peak Performance räkning.
STOP GO STOP heter filmen och det är det koolaste jag sett på länge. Åkningen
påminner om de flesta filmer men soundtracket och redigeringen står utan dess like.
Blir lika glad och varm i kroppen varje gång jag ser denna film. Plus att jag såå jävla
gärna vill dra på mig mina skiis som står mot väggen i sovrummet och dra ut och åka.
Men Strängnäs är tyvär inte känt för sina 100 pister så får gott vänta till v9 om inget
händer innan. Hoppas och funderar på att fixa en vecka till minst i vinter. Någon som
har något förslag?

Här är länken till filmen som både går att se direkt på nätet och ladda ner.

FILMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0