_Tim...

Tim är en väldigt skön person. Han läser min blogg dagligen och älskar den.
Men han skäms. Han vågar inte erkänna det. Han önskar att folk läste hans blogg.
Så därför skriver han lite spydiga kommentarer ibland och tror han är häftig.
Han lämnar ingen länk till sig själv heller
utan är i stort sett anonym. Han/hon heter säkert inte Tim. För Tim är nog inte så
tuff så han/hon vågar stå för det han/hon tycker. Tuffa Tim.

Hej Tim! Ha en trevlig kväll! Hoppas du blir glad nu när jag uppdaterat bloggen så
du har något att fylla ditt uppenbart tomma liv...

Själv är jag på topp! Fan, det går bra nu...


Kommentarer
Postat av: Anonym

_Hej JSPR...

Kul att du tar dig tid, jag har askul!

2008-04-22 @ 01:38:37
Postat av: Boy

"Bloggen går bra nu... " - Din jävla nolla! Folk läser bloggen av ironi, fattar du väl?

Good Luck JIZZPEIIERZZZ

2008-04-22 @ 09:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0