_This kid really loves house...


Tänkte ge fler musiktips. Musiken jag lyssnar på just nu är extremt svår att hitta
på mp3 eller att ens hitta att ladda hem. Det blir till att köpa vinyler eller lyssna via
myspace lr dyl...

"www.myspace.com/djfalconparis"

Sjukt skön sommarhouse. Man blir glad och vill bara höra mer och mer...

"www.myspace.com/crydajam"

Le Knight Club som jag tipsa om i förra inlägget. Väldigt bra...

"www.myspace.com/kurtech"

Dessa låtar är perfekt för utomhusfester i sommar. Han har dock inte släppt
musiken än utan ligger bara på myspace. Men hittar ni nå bra sätt att cracka musiken
från myspace så kör hårt...

"www.myspace.com/hglf"

High Life är tre sköna snubbar från lilla staden Lille i Frankrike... Svänger och
kan kännas som en blandning mellan lite Basemant Jaxx och Daft Punk fast
mycket svängigare...



Det har blivit att det är just fransk musik jag lyssnar på just nu. Deras sinne för
melodier och gladhet gör mig lycklig... Mer låttips följer...

Nu ska jag somna... Hej.

Kommentarer
Postat av: Lilla al fadji

Ok. Vi får väl ta det från början...Har du hört talas om Dc eller google?

2008-04-30 @ 00:53:36
Postat av: Victor Köhler

eller så kan du få dem av mig

2008-04-30 @ 13:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0