_SS o8...

Det är vår ute. Men folk behandlar våren som sommar känns det som.
Kortbyxor och tshirts. Inte RIKTIGT så varmt än va? Men nästan...

Jag tog en sväng till Värmdö och senare även till Gröna Lund häromdagen.
Dessa bilder lyckades jag ta då... Obs! Tog med min 2.0 mpix-mobil så...

image107

image108

image109

image110

image111

Jag har börjat ladda inför Valborg. Kolla högen.

image112


Var som sagt även på Grönan. Det stället riktar sig visserligen till hela familjen men är det inte
främst för yngre? Och är då denna bild lämplig? Den ändrar sig från olika vinklar. En är de
påklädda, en där de är halvt påklädda och en som ser ut såhär... Man ser killar tvärstanna där
när de inser vad de nyss funnit. Haha.

image113



Jag lägger in bilderna rakt men de hoppar på sniskan ändå... Fattar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0