_Klantigt...

Träffade Henne ikväll... Men klantade till det. Och inte pga fullhet.
Utan pga nykterhet. Nybörjartabbe. Men det är bar att köra på... Snart så.

I övrigt en jävligt kul kväll för att vara i Snäs. Mötte upp med Richard och hans
Uppsala-polare Micke utanför BK. Lite vinkning till Danne the Vakt så var man
förbi något som måste varit längsta kön i BKs historia. Att glida förbi den kön
må vara ohäftigt. Men att få göra det i sin hemstad gör det i a f lite soft. För oss.

Väl därinne var det den vanliga ryggdunkarstämningen. Man frågar samma fråga
om och om igen. "Vad gör du nuförtiden?" och man svarar på samma fråga om
och om igen. Sen så drack vi öl. Och kvällen blev rätt skoj faktiskt. Otippat...

Väl påväg hem stötte jag på en väldigt full Sten. Sten var så full att han blev
omhändertagen och buren av sina vänner. Men han piggna till tillslut och ville
ha mitt nummer och det fick han för tänk vad kul man kan ha med en sådan person.
En sådan som går ALL-IN när det gäller liksom. Hahaha.

Gled hem och kom in genom dörren drygt 3. Lite ovan med att ha hund så blev jag
rätt rädd när jag hör ett skall innanför dörren. Men möttes av en väldigt glad hund som
nu ligger nedanför min säng och sover... Och sova ska även jag...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jonna

väntaväntavänta! STOPP OCH BELÄGG! "klantade till det", det lät ju snarare som att "höhö vad bra jag var som gjorde så, jag är nöjd"... hm... du vet vart jag ställer mig i frågan...

2008-04-27 @ 16:41:33
URL: http://jonnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0