_Det går bra nu...

Idag är en sådan där bra dag. Man känner det i kroppen. Man är glad utan speciell anledning.
Alla omständigheter hjälps åt och sammarbetar för att få mig att vara på topp fysiskt och psykiskt.

Solen skiner ute idag, det är varmt. Jag har varit ute med Carro i nästan 2 timmar och ätit
glass nere i hamnen. Hade inte träffat henne på månader så det var mycket trevligt.
Blev förvånad när hon ringde i morse. Kul. Väldigt.

Just nu sitter jag med datorn på balkongen i solen och inifrån vardagsrummet pumpar
musiken... Petter - Goda Dagars Magi är just nu... Hört den? Den låten kommer jag
missbruka i vår / sommar...



Där har ni den...

Vidare så börjar uteserveringarna öppna nere i hamnen. Blir nog en kall en där
nere ikväll. Vilka hänger med?

Nu kom en ny låt i högtalarsystemet...



Afasi & Filthy - Jobb... Också en favorit just nu...

Just nu är mor och syster på väg till Örebro för att hämta vår nya hund. Ska bli kul
att få hem honom. Som mamma sa, kvällens promenad med hunden kommer nog bli
den mest omstridda av alla. Sen går det utför. Haha.

Nää, nu ska jag lägga in lite pics jag tog ute på Värmdö häromdagen... Ska nog
lägga upp några här också... Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0