_Borttagen...

Länken i föregående inlägg fungerar inte eftersom Olessia eller vad
tjejen hette har tagit bort inlägget. Det var väl lite småsmart av henne!

Inlägget handlade i a f om väldig invandrarfientlighet. Hon skyllde allt
våld i Sverige på invandrare. Smart drag. Oooooj så många som
kommenterade henne.

För övrigt har jag fått ett blogginlägg tillägnat mig. Men tror inte jag länkar
till det. Ni som vill läsa det får fråga om länk. Jag vet ju att vissa nyfikna
själar läser denna blogg (Ja, Mamma, det är dig jag pratar om) så jag
sållar lite bland er som får länk eller ej. Jag blev glad i a f. Handlade om
vilken underbar person jag är. Hur ofta får man höra sådant!? Sweeet...

Nu ska jag jobba lite. Hej.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Haha, det är väl precis sådant en mor vill läsa!
Kram

2008-04-14 @ 11:05:11
URL: http://jonnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0