_Bio...

Ikväll ska jag på bio. Första gången 2008. Bio är riktigt kul ibland faktiskt...

Eller vänta nu, det är inte alls första gången, jag har ju varit på bio förut i år.
Var på bio med Telenor-gänget. VIP-bio. Man hänger i värsta loungen med
bar innan. Gratis läsk, godis, chips m.m. och sen när man glider in i salongen
får man en 50cl-läsk och en stor popcorn med sig in.

Jag sov igenom hela filmen, Arn, för stolarna var som stora fotöljer. Liknande
de som Joey har i Vänner. Till saken hör att jag var bakis också. Sweeet...

Men ikväll, alltså, ska jag på bio. Med Hedi ska jag kolla på 21. Någon film om
smarta studenter som blir lärda att räkna kort för att sen på något sätt användas
inom blackjack. Anledningen till att jag inte vet så väl är för att jag inte sett filmen
än. Så mer kommer ikväll efteråt.

Hedi, i alla fall. Underbar tjej. Träffades på Grönan förra sommaren och har varit
sjukt bra vänner sen dess. Hedi är grym. Så det ska bli kul att träffa henne ikväll.
Förutom en snabb kram på Laroy i fredags så har vi inte setts sen i höstas... Suger.

Men det ska vi ta igen i vår/sommar! Uj uj!

Hedi, vet att du läser... Du är bäst. Puss på dig!

Och ni andra. Ha en trevlig kväll ni också.
Nu ska jag steka pytt-i-panna till mig och Köhler.

Mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0