Silence - I kill you!

Såg Kungaparet idag.
De åkte helt oskyddat i en stor fet Rolls Royce mot Nobelfirandet i
den största poliskortege jag sett i mitt 20 år långa liv. Wow var
känslan jag kände.

Hann inte ta några kort. Sög. Gick för fort.

Denna kille är fenomenal på att buktala. Och hans karaktärer
är underbara. Har Achmed the Dead Terrorists "Silence - I kill you"
som SMS-signal. Folk stirrar när jag får sms. Vilket jag ofta får.



Det var inte så roligt som jag trodde att blogga. Får se hur länge
jag orkar. Blir nog mer bilder än snack.

Men jag gillar att skriva så kommer nog sluta med att jag byter
lösenord och läser bloggen bara för mig själv. Om ni inte visar intresse
dvs.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill börja med att välkomna dig till bloggträsket. Fin start på din blogg.

Detta klipp är det bästa jag sett på länge! Jag kan se den om och om igen!

/Anna

2007-12-10 @ 23:29:08
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0