Pubkväll_

Skulle du be mig definiera en pubkväll på Grönan så skulle svaret bli något i stil med: "Mycket öl. Mycket folk. Mycket kärlek. Mycket skit."

Folk har en tendens att släppa hämningarna lite extra mycket på Pubkvällarna. Det är faktiskt lite otroligt. Man går och spanar in byten till nästa pubkväll. Fenomenet att ragga och fest går hand i hand är något jag tröttnat på. Fest är synonymt med ha kul i goda vänners lag, för mig. Det är sån otrolig stämning i luften av "måste ha strul" på fester nuförtiden att man blir trött. Det går inte att bara prata eller dylikt. Förr eller senare måste man hitta bytet för kvällen. Jag är mycket för att prata. Lära känna innan man går vidare. Tanken att behöva vakna upp i någons säng med någon man inte känner skrämmer mig. Varför? Nä, då är jag hellre utan.

I alla fall, pubkvällen igår var faktiskt rolig trots allt.
Vi började i omklädningsrummet med lite sådant här:

image15

Sen fortsatte kvällen med många diskussioner, ölkrig, mer diskussioner, mat på MAX, av någon anledning var bara jag och Johan hungriga men vi var hungriga så det räckte för alla så haha. Sen blev det After, Grönans ställe #1. Rabatt får vi där.

image16

Så där slutade kvällen för mig runt 23 då jag tog bussen hem till mitt kära Skägga.

Nu såhär dagen efter har jag gått och blivit sjuk. Tokförkyld. Jag har druckit lite läskeblask och kollat på ALLT förutom OneTreeHill på tv. Hatar den serien. Så försöker undvika den så gott det går. Hehe.

Nu ska jag hämta min chokladkalender. JA, jag har en sådan. Några traditioner är fan värda att ha kvar trots att man fyllt 20.

Kommentarer
Postat av: tina

Kära Jesper, var det inte du som skapade gruppen "kräsen blir utan" på facebook?

2007-12-17 @ 17:00:18
Postat av: Anna

haha, exakt!

2007-12-28 @ 16:30:48
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0